2012. október 28., vasárnap

38.

Koncertezős (nem is értem, hogy a család miért is nem hagyja másnap reggel pihenni rendesen az embert...!), dolgozós (ki volt az a fasz, aki kitalálta ezt a szombati ledolgozósdit'??!), melankolikus, hétvége zajlik éppen. Bosszantóan hideg van kint, vagy az is lehet, hogy csak azért fázom, mert fáradt vagyok. A Levi két éves ma és éppen azt ünnepelgetjük... Torta (igen jól sikerült!), ajándékok (motor, mesekönyv, édesség), miegymás. 
Még hátravan a Birisanyi látogatása. Szerintem ma elpusztul  a Beherovka háromnegyede, meg kihalnak a sörök a hűtőből, ahogy a Sanyit ismerem.

A basszusgitáros kép, az nem ma történt. Kidekoráltuk a lányommal a gitáromat a héten. Én "dolgoztam", vagdostam, és ragasztgattam a matricákat, Ő békésen aludt a szőnyegen. Micsoda egy munkamegosztás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése